Polepy automobilů

Polep dodávky firemními samolepkami

Polepy automobilů a dalších dopravních prostředků - polepy aut jsou dalším produktem, který v tisknu.cz zajišťujeme. Podle přání klienta tiskneme různé polepy aut na fólie a další materiály.

Polepy na auto jsou stále oblíbenější formou firemní prezentace. Dlouhodobě je tato polepová reklama označována jako nejvýhodnější v poměru v cena – výkon. Polepy aut jsou vhodné nejen pro vozové parky velkých společností, ale i pro jednotlivá vozidla menších firem.

Kromě polepů karoserií automobilů vyrobíme i poloprůhledné polepy na zadní a boční skla.

Proč polepit firemní automobily?


Reklamní prostor zdarma

Firemní automobily poskytují reklamní plochu zdarma, proč ji nevyužít? Čím více máte firemních vozidel a čím více jezdí, tím bude reklamní efekt výraznější. Výhodou je i to, že firemní vozidla se pohybují v oblasti, ve které zároveň vaše podnikání provozujete. Reklama tak bude i správně lokálně cílená.

Propagace značky

Polepy na automobilech jsou nejlepší pro zviditelnění značky/jména firmy. Zde je údajně 15x efektivnější než ostatní druhy reklamy. Proto se při polepech automobilů vždy doporučuje jednoduchost. Kromě grafiky, by na vozidle měl být uveden název firmy, velmi stručný popis činnosti a kontaktní údaje. Známost značky je významným prvkem, který ovlivňuje rozhodování lidí při pozdějším nákupu či objednání služby.

Velký reklamní zásah

91% procent lidí zaznamená reklamu na kamionech a dodávkách, zvláště pokud ji vidí opakovaně. To je mnohem více, než u jiných statických druhů reklamy (billboardy, plakáty apod.). Reklamu na automobilu zhlédne denně 30 – 70 tisíc lidí.

Nízká cena

Pokud srovnáme cenu za 1000 zhlédnutí reklamy, vychází reklama na automobilech nesrovnatelně levněji než reklama na billboardech, plakátech a dalších podobných typech reklamy. Platíte totiž pouze jednou a to při návrhu a výrobě polepu.

Reklamu na automobilech si pamatujeme

90% procent lidí si zapamatuje některou z informací na polepeném voze. U billboardů toto procento činí pouhých 19%. Proto u návrhů na polepy vozidel myslete na to, že méně je více. Stačí, když si člověk zapamatuje název firmy a logo a pochopí, co firma provozuje. Zbytek už si najde sám.

Ukázky polepů automobilů

Vytvoříme reklamní polepy pro jakýkoliv typ automobilu. Nejčastěji jde o firemní dodávky a menší nákladní vozy. Na fotografii výše jsou vidět firemní polepy dodávek Volkswagen LT a Fiat Doblo. Jednoduchý vizuální styl zde doplňuje výrazné logo. Nyní se podívejte na další možnosti polepů automobilů.

 

Jednoduchý reklamní poplep dodávky

Ukázka jednoduchého polepu dodávky Peugeot Boxer. Jednoduchý, ale výrazný design doplňuje pouze název firmy (který je zároveň i internetovou adresou) a popis činnosti.

Polep dodávky Volkswagen Transporter

Výrazné polepy dodávek Volkswagen Transporter a LT, které obor podnikání naznačují velkou fotografií.

Firemní polep vozu Ford Transit Connect

Firemní polep vozu Ford Transit Connect

4 tipy pro ty nejlepší polepy aut

Jednoduchý design a pravidlo pěti vteřin

Pamatujte, že většina lidí, která váš firemní automobil uvidí, mu nevěnuje pozornost delší než pár sekund. Polepy na auta jsou běžné a každý jich vidí denně více než dost. Během tří až pět vteřin by mělo být jasné, jak se vaše firma věnuje a čím se zabývá.

Nechte si poradit od profesionálů

Nejste-li zkušenými grafiky, nechte si vypracovat grafický návrh polepu na auto od profesionála. Nejenže vytvoří graficky přitažlivý design, ale automobil přeměří a navrhne polep tak, aby dokonale seděl na každé části vašeho vozu. Nechte si doložit grafikovi předchozí zkušenosti s tvorbou polepů.

Pozor na detaily

Pamatujte, že i ty nejmenší chyby v grafickém návrhu, které na monitoru počítače téměř nevidíte, budou na autě mnohokrát zvětšeny. Věnujte proto grafickému návrhu velkou pozornost.

Pozor na barvy

V grafickém návrhu, který nám pošlete, uvádějte barvy vždy v Pantone barvách. Neposílejte je v CMYK barvách, protože jejich finální vzhled se liší v závislosti na konkrétní tiskárně. Nebo si můžete domluvit vytištění zkušebního nátisku, abyste si udělali představu o reálném vzhledu.