Firemní identita

Firemní identita - logo a firemní identita jsou základním identifikačním znakem, který vypovídá o kvalitě svého zpracování, o profesionalitě dané společnosti, o moderním či konzervativním přístupu. Samotný styl loga a firemní identity může naznačit obor působení a činnosti společnosti.

Logo by mělo v první řadě vystihovat podstatu, zaměření a filozofii firmy. Pokud se rozhodujete o zpracování nového loga nebo přepracování stávajícího, můžete se obrátit s důvěrou na nás.

Návrhy logotypů, firemních značek a konstant firemního stylu

  • Návrh a zpracování logotypů
  • Návrh prvků firemního vizuálního stylu: vizitky, hlavičkové papíry, faxové zprávy, obálky, razítka, polep automobilů...
  • Samolepky, průvodní, děkovné aj. karty
  • Informační a orientační systémy

Zpracování logotyp a design manuálů

  • Definice koncepce řešení
  • Barevnost, specifikace firemních fontů
  • Rozměrová a sazební schémata
  • Šablony pro Word a PowerPoint

Zpracování a produkce firemních a propagačních materiálů

  • Grafický návrh a zpracování firemních materiálů: vizitky, hlavičkové papíry,
  • Prezentační letáky, brožury, slohy, katalogy apod.
  • Grafický návrh, zpracování, sazba a předtisková příprava katalogů, publikací, knižních přebalů apod.
  • Návrh a relizace reklamní inzerce a kampaní