Tisk letáků

Tisk letáků je snad nejčastější náplní naší práce. Pro tisk letáků stačí vyplnit formulář vpravo nebo nám zavolejte na některé z telefonních čísel v sekci kontakty. Těšíme se na Vás!

Tisk letáků

Letáky (a plakáty) jsou tradiční formou reklamy a dobře vytvořený reklamní leták s nabídkou služeb, je stále výborně fungujícím médiem. Na každého zákazníka působí něco jiného, a proto byste neměli zapomínat na tradiční formu letákové reklamy. Reklama na internetu nebo v masmédiích by měla být ideálně doplněna právě nějakou formou off-line propagace. Jen tak lze působit opravdu na každého včetně starší nebo konzervativní část populace.

Tisk reklamních letáků ve větších nákladech je při použití ofsetového tisku velmi výhodný, stačí jednou nastavit konfiguraci podle představ zákazníka a je možné tisknout prakticky neomezeně. Ofsetový tisk letáků je výhodný i vzhledem k papíru. Dokážeme tisknout přesné detaily i na méně kvalitní papír.

Snažíme se klientům vyjít maximálně vstříc a vyřizovat zakázky v co možná nejrychlejších termínech. Tisk letáků jsme schopni na přání klienta rychle zvládnout i se všemi dokončovacími pracemi (laminace, lakování), včetně závěrečné distribuce na určené místo.

Tisk letáků v Praze

Reklamní letáky pro vás vytiskneme v naší provozovně v ulici U Stavoservisu 527/1, Praha 10. Kromě tisku letáků pro vás zařídíme i další doplňkové služby jako je balení, laminace, kompletace nebo expedice.

Tisk reklamních letáků - formáty, materiál a kvalita tisku

Formáty pro tisk reklamních letáků

Vytiskneme pro vás letáky ve všech možných velikostech. Kromě běžných formátů letáků (tedy formáty papíru A1, A2, A3, A4, A5, A6; B2, B3, B4, B5, B6 nebo formáty vizitek 90x50mm a 85x55mm) jsme schopni vytisknout letáky téměř jakýchkoliv nestandardních rozměrů.

Barevné letáky

Materiály pro tisk letáků

  • Nejčastěji používaným papírem pro tisk letáků je křídový papír s gramáží 80 až 350
  • Tiskneme ale i na méně běžné druhy papíru
  • Oblíbený je například tisk na pohlednicový papír nebo samopropisovací papír
  • Pro jiné účely je zase vhodnější vybrat tisk na recyklovaný papír. Jeho použití je šetrné k životnímu prostředí a kromě dobrého pocitu můžete tuto skutečnost ještě vhodně marketingově využít
  • Letáky se dají tisknout i na samolepky. Zde opět kromě běžných papírových samolepek nabízíme i tisk PVC samolepek

Možnosti využití barev

Vybírat můžete i z různých možností použití barev. Základní je samozřejmě výběr černobílého nebo barevného tisku. U barevného tisku máte na výběr použití jedné až pěti barev (4 respektive 5 barev znamená plnobarevný CMYK nebo CMYK + doplňková barva). Volit můžete i lesklý nebo matný tisk, počet lomů nebo vrtání děr. Vždy se budeme snažit splnit i další vaše méně standardní požadavky tak, abyste byli s výsledným produktem vždy spokojeni.

5 tipů pro kvalitní letáky

Jak na efektivní propagační letáky?

Úspěch každého podnikání závisí na počtu prodejů zboží nebo služeb. Prodej zase závisí na tom, jak dobře dokážete svůj produkt nebo službu propagovat. Možností pro propagaci podnikání je nepřeberné množství. Jednou z nich jsou i tištěné materiály jako různé plakáty, letáky a brožury. Pokud jsou dobře navržené a podložené kvalitní obchodní strategií, je relativně snadné dosáhnout požadovaných cílů.

Pokud chcete dát vědět světu o své firmě, jsou reklamní letáky jednou z nejefektivnějších forem propagace. Správně navržené letáky také mohou značně zvýšit prodeje u již zavedených společností. Je tak třeba věnovat velkou pozornost návrhu, tisku i distribuci. Nyní se podíváme na několik tipů pro efektivnější letákovou kampaň.

K čemu mají tištěné letáky sloužit?

Předtím než si navrhnete a objednáte tisk letáků, je důležité si uvědomit, k čemu mají letáky sloužit, co vám mají přinést a komu mají být určeny. Letáky můžete použít k propagaci služeb, oznámení o uvedení nového výrobku nebo k podpoře značky. Pokud si jasně stanovíte své cíle, pomůže vám to si vytvořit jasnou představu o tom, jak by měl leták vypadat a jaký by měl mít obsah. Umožní vám to také vybrat vhodný text a design tak, abyste přilákali zákazníky ze správné cílové skupiny.

Tisk letáko Retail Outdoor

Jednodušší letáky jsou efektivnější

Mnoho lidí si myslí, že čím kreativnější a komplexnější leták mají, tím více potenciálních zákazníků osloví. V některých případech to sice může být pravda, ale většinou mnohem lépe působí letáky, které mají jednoduché texty, jasné fráze a přehledný design. Vždy je dobré mít obsah reklamního letáku nejjednodušší, jak to jde a sdělit jen ty informace, které jsou opravdu důležité. Pokud chcete na svém tištěném letáku použít obrázek, platí zde to samé co u textu a designu. Jednoduchý a jasný obrázek většinou zaujme více než, obrázek složitý, designově dokonalý ale těžko pochopitelný.

Návrh propagačních textů pro tisk letáků není určitě snadný. Dobré je vždy myslet na to, že v letáku má být jen takové množství informací, o kterých si myslíte, že je potenciální klient musí vědět. Můžete zde uvést, jaké výhody klient s vaším produktem nebo službou získá, proč by si měl vybrat vás a ne konkurenci apod. Samozřejmě můžete na letáku popsat detaily vašich produktů, ale dobrý leták se soustředí hlavně na to, co přináší klientům užitek a z čeho mohou mít prospěch. Častým nešvarem tištěných propagačních letáků je tak absence sdělení, co má potenciální zákazník dělat, po přečtení informací z letáku. Je třeba zákazníkům sdělit jak jednoduše „provést akci“, tedy aby navštívili vaše webové stránky nebo zavolali do vašeho obchodu a objednali si produkt.

Ověřte, že reklamní leták funguje

Předtím, než pošlete leták do tisku, požádejte někoho o jeho kontrolu. Kromě případných gramatických chyb také zjistíte, jak leták působí, jakou informaci předává apod. Pokud výsledek nebude dokonalý, nebojte se změnit rozložení grafiky a obrázků nebo upravit texty.

Kvalitní papír je základ pro tisk letáků

Další věcí, kterou je třeba zvážit je kvalita tisku reklamních letáků. Je jasné, že všude se musí šetřit ale kvalitně působící leták je pro požadovaný efekt velmi důležitý. Někdy je lepší vytisknout méně letáků na kvalitnější papír než obrovské množství na nekvalitním papíře. Z vlastní zkušenosti určitě víte, že leták vytištěný na nekvalitním papíře nepůsobí profesionálně a těžko někoho přesvědčí k nákupu – natož aby budoval dobré jméno firmy. Ušetřit na tisku letáků můžete například použitím černobílého provedení. Hezký a přehledný černobílý leták vytištěný na kvalitním papíře může splnit účel úplně stejně, jako leták barevný, ovšem za nesrovnatelně nižší náklady.